Samsung naprawi problemy ze skanerem odcisków palców w Galaxy S10 i S10+

Niektórzy użytkownicy nowych flagowców Samsunga zgłaszają, że czytnik linii papilarnych nie działa prawidłowo. Koreański producent jest świadomy tego problemu i obiecuje go rozwiązać w przyszłych aktualizacjach oprogramowania.

Marian Szutiak (msnet)
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Samsung naprawi problemy ze skanerem odcisków palców w Galaxy S10 i S10+

Jedną z nowości w smartfonach Galaxy S10 i Galaxy S10+ jest ultradźwiękowy czytnik linii papilarnych zintegrowany z wyświetlaczem. Teoretycznie powinien on być szybszy i dokładniejszy od rozwiązań stosowanych w smartfonach konkurencji. Niektórzy użytkownicy zgłaszali jednak problemy z działaniem skanera twierdząc, że nie działa dobrze. Jak podaje Samsung, większość problemów pojawiała się w suchym środowisku lub gdy na palcu były jakieś zadrapania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Samsung wydał już aktualizacje, które miały poprawić dokładność skanera odcisków palców, jednak nie rozwiązało to wszystkich problemów. Z tego powodu firma zobowiązała się do dostarczenia swoim klientom kolejnej aktualizacji, która sprawi, że czytnik linii papilarnych będzie działał lepiej.

Dodatkowo wiadomo, że czytnik linii papilarnych zamontowany w Galaxy S10 i Galaxy S10+ najlepiej pracuje, gdy nie przykrywa go żadna ochrona ekranu. Zostało to stwierdzone jeszcze przed oficjalną prezentacją nowych smartfonów.