Wiadomości
2 mln tabletów Prestigio
Prestigio po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów, sprzedała 2 mln tabletów. Ostatni milion sprzedano w 5 miesięcy.
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Prestigio po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów, sprzedała 2 mln tabletów. Ostatni milion sprzedano w 5 miesięcy.
Tablety Prestigio obecne są nie tylko w Polsce. Na przykład na rynek rosyjski trafiły w 2011 roku, a w marcu 2013 roku udziały marki wynosiły 10%. Obecnie jest to już 14%.
W 2012 roku analizy Gfk Polonia dawały nam 7% udział w tym wymagającym segmencie, a w 2013 celujemy w wyższe pokrycie - mówi Marcin Harasim, wiceprezes spółki Asbis, która jest właścicielem marki Prestigio.
Zobacz: Plany Prestigio: 3 proc. na rynku smartfonów i ponad 25 proc. tabletów.
Dalsza część tekstu pod wideo