Wiadomości
36.6 - nowa marka Plusa
36.6
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
36.6
Chill Bill
Esy Floresy
MówiszMasz
Wespół Wzespół
•
•
•
•
Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach - technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie
Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym - wydawało się - nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę pre-paid - Simplus.
•
•
•
Telekarta | 5 zł | 10 zł | 30 zł | 40 zł | 50 zł | 60 zł | 80 zł | 100 zł + bonus 15 zł | 150 zł + bonus 30 zł |
ważność połączeń wychodzących | 2 dni | 7 dni | 30 dni | 90 dni | 180 dni | 180 dni | |||
ważność połączeń przychodzących | 32 dni | 37 dni | 60 dni | 120 dni | 210 dni | 210 dni |
Pokaż więcej