36.6 - nowa marka Plusa

36.6

Redakcja Telepolis
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
36.6 - nowa marka Plusa
36.6







Chill Bill

Esy Floresy

MówiszMasz

Wespół Wzespół






Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach - technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie
Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym - wydawało się - nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę pre-paid - Simplus.








Telekarta 5 zł 10 zł 30 zł 40 zł 50 zł 60 zł 80 zł 100 zł + bonus 15 zł 150 zł + bonus 30 zł
ważność połączeń wychodzących 2 dni 7 dni 30 dni 90 dni 180 dni 180 dni
ważność połączeń przychodzących 32 dni 37 dni 60 dni 120 dni 210 dni 210 dni
Pokaż więcej