Abonament w Virgin Mobile: za 14 zł masz nielimitowane rozmowy i SMS-y, a za Internet płacisz zgodnie z ilością przesłanych danych
Virgin Mobile wprowadza nową, bezterminową ofertę abonamentową. Za nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich zapłacimy 14 zł miesięcznie, a do tego możemy mieć nawet 15 GB Internetu.

Od 21 lutego 2019 roku w ofercie Virgin Mobile jest dostępny nowy abonament z umową bezterminową. W jego ramach klient otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci oraz na numery stacjonarne, a także SMS-y i nawet 15 GB Internetu, za który zapłaci wedle zużycia.
Jak to działa?
Za 14 zł miesięcznie klient otrzyma wspomniane rozmowy i SMS-y bez limitu oraz do 15 GB Internetu, który rozliczany będzie co do 1 kB, w cenie 1 zł za 1 GB. W związku z tym klient zapłaci za tyle, ile faktycznie zużyje, a nie za całą paczkę danych z góry. Na przykład:



- jeśli klient nie skorzysta z pakietu internetowego, to jego rachunek wyniesie 14 zł,
- jeśli wykorzysta 3 GB, to rachunek wyniesie 14 zł + 3 zł za Internet,
- jeśli wykorzysta cały pakiet Internetu, to rachunek wyniesie maksymalnie 29 zł.
W przypadku wykorzystania całej paczki 15 GB danych, klient może skorzystać z dodatkowych pakietów 1 GB za 1 zł.
Jak kupić nową ofertę?
Zakup abonamentu możliwy jest poprzez stronę internetową virginmobile.pl, Centrum Obsługi Klienta, serwis samoobsługowy na virginmobile.pl, a od początku marca również w punktach sprzedaży, których lista dostępna jest pod tym adresem.
Kto może skorzystać z oferty?
Oferta "Abonament Dla Każdego" dostępna jest dla:
- osób, które zakupią nową aktywację z nowym numerem,
- osób, które zakupią nową aktywację z przeniesieniem numeru od innego operatora,
- klientów, którzy zakupią nową aktywację przenosząc numer z oferty na kartę do oferty abonamentowej,
- obecnych klientów, którzy posiadają umowę abonamentową na czas nieokreślony w planach 1, 2 oraz 3 i zdecydują się zmienić ofertę na nową ofertę bezterminową "Abonament Dla Każdego".
Szczegóły nowej oferty abonamentowej znajdziemy w regulaminie.
Koniec "Planów w abonamencie"
Virgin Mobile poinformował stosownym komunikatem, że 21 lutego bieżącego roku odwołuje ofertę promocyjną "Plany w abonamencie". Od tego dnia nie będzie już możliwa akwizycja oferty, a także jej zakup. Jak podaje operator, odwołanie oferty promocyjnej "Plany w abonamencie" nie ma wpływu na prawa i obowiązki abonentów nabyte w okresie obowiązywania tych promocji.
Zobacz: Virgin Mobile z najlepszą obsługą klienta wśród polskich operatorów?
Zobacz: Telekomunikacyjni antyszczepionkowcy blokują 5G w Polsce. Grażyna Piotrowska-Oliwa w wywiadzie dla Rzeczpospolitej
Zobacz: T-Mobile w 2018 roku - wzrost przychodów i minimalizacja odejść klientów
Zobacz: Orange Polska chwali się bardzo dobrymi wynikami za 2018 rok. Wzrost liczby klientów i EBITDA