Autopay rozszerza współpracę z NaviParking. Płacenie za parkowanie będzie łatwiejsze

Autopay rozszerza współpracę z NaviParking, dzięki której możliwe jest automatyczne płacenie za parkowanie na kolejnych zamkniętych parkingach. Tym razem jest to hotel Mercure Grand w centrum Warszawy.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Autopay rozszerza współpracę z NaviParking. Płacenie za parkowanie będzie łatwiejsze

Mercure Warszawa Grand to kolejne miejsce, w którym użytkownicy Autopay będą mogli automatycznie opłacać należności za parkowanie samochodu. Taka możliwość jest także na pięciu innych parkingach zamkniętych: przy hotelu Novotel Warszawa Centrum (we współpracy z NaviParking), na Parkingu za Bramką w Poznaniu, CH Galaxy w Szczecinie oraz w Galerii Młociny w Warszawie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Działanie systemu jest bardzo proste. Zamontowane na parkingu kamery automatycznie rozpoznają zarejestrowany samochód i pozwalają wjechać i wyjechać z parkingu niemal bez zatrzymywania (trwa to około 3 sekund). Opłata za parkowanie pobierana jest z karty podłączonej do Autopay. Z poziomu aplikacji kierowcy mają także pełne informacje o czasie spędzonym na parkingu oraz o historii wszystkich dokonanych opłat za parkowanie.

Parking hotelu Mercure Warszawa Grand oferuje 75 miejsc parkingowych, dostępnych dla wszystkich zainteresowanych, nie tylko dla gości hotelowych.

Autopay rozszerza współpracę z NaviParking. Płacenie za parkowanie będzie łatwiejsze

Współpraca Autopay i NaviParking to doskonały przykład na to, jak z korzyścią dla klientów, firmy technologiczne mogą dopełniać wzajemnie swoje rozwiązania. NaviParking tworzy i dostarcza technologie i rozwiązania platformowe w zakresie kompleksowej cyfryzacji parkingów i optymalnego wykorzystania zasobów parkingowych. Z kolei Autopay umożliwia kierowcom automatyzację z poziomu jednej aplikacji wszystkich najważniejszych czynności związanych z pojazdem - płatności za przejazd autostradą, parkowanie w miastach, obsługę w myjniach samochodowych.

– powiedział Miłosz Kurzawski, Zarządzający Autopay Mobility, operatora usługi Autopay

Wszystko zaczęło się od spotkania dwóch firm w sektorze mobilności, których łączy spójna wizja, misja oraz cel - zrewolucjonizować mobilność za pomocą cyfrowej transformacji. Założeniem naszej strategicznej współpracy jest uzyskanie efektu synergii. Udostępnienie użytkownikom Autopay dostępu do cyfrowego parking Mercure Warszawa Grand to kolejny krok w tej współpracy, która ma na celu otwarcie zasobów parkingowych obsługiwanych przez NaviParking dla użytkowników aplikacji Autopay. W planach są kolejne parkingi - nie tylko na polskim rynku - które są bezdotykowe i wygodne dla kierowców. Chcemy wspólnie zmienić realia parkingowe na lepsze oraz współtworzyć i wspierać ideę zarówno Smart City, jak i Shared Parking.

– dodał Marek Stawiński, CEO i założyciel NaviParking