Bestcena wydała oficjalne oświadczenie w sprawie swoich problemów
Bestcena.pl, popularny sklep z telefonami komórkowymi i innym sprzętem, obecnie nie pracuje z uwagi na prowadzoną kontrolę skarbową. Na facebookowym profilu serwisu pojawiło się oświadczenie, które powinno dodać nieco otuchy osobom, które zamówiły i opłaciły coś w Bestcenie, ale nie otrzymały ani towaru, ani pieniędzy.

Bestcena ma problemy, które uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie. Najpierw serwisem zainteresował się urząd skarbowy, który rozpoczął swoją kontrolę oraz zablokował konto bankowe sklepu, a potem zaczął się mu przyglądać Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W tym drugim przypadku chodzi o możliwość wprowadzania w błąd konsumentów przez Bestcenę, która zamiast sprzedawać smartfony i inne urządzenia, tylko je wypożycza.
Zobacz: Bestcena ma problemy: kontrola urzędu skarbowego i wstrzymanie sprzedaży
Zobacz: UOKiK ostrzega przed sklepami Bestcena i Dragonist: najem zamiast sprzedaży



Wiele osób zamówiło na stronie bestcena.pl smartfon lub inny sprzęt, płacąc za to z góry. Niestety z uwagi na kontrolę skarbową i zablokowanie konta bankowego sklepu, realizacja zamówień została wstrzymana. Dla Czytelników, których ten problem dotknął, mamy dobrą wiadomość - jest światełko w tunelu. Na Facebooku pojawiło się oficjalne oświadczenie przedstawicieli Bestceny, w którym obiecują, że w najbliższych dniach zamówienia zostaną zrealizowane lub nastąpi zwrot wpłaconych pieniędzy.
Zobacz: Avast przeprasza za "zranienie uczuć" sprzedażą informacji na temat użytkowników
Zobacz: UOKiK: Rzecznicy konsumentów udzielili przez rok 35 tys. porad dotyczących usług telekomunikacyjnych
O serwisie Bestcena.pl możecie porozmawiać również na naszym Forum, w tym temacie.