Huawei: do 60% zniżki na wymianę uszkodzonego ekranu lub płyty głównej
Serwis Huawei przygotował kolejną ofertę dla swoich klientów. Do 20 maja uszkodzony ekran lub płytę główną będzie można wymienić nawet z około 60-procentową zniżką, a także skorzystać z bezpłatnej usługi door-to door na naprawy pogwarancyjne. Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymują dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy.

Od dzisiaj do 20 maja, można wymienić pogwarancyjnie płytę główną albo ekran w smartfonie lub tablecie ze zniżką. Wysokość zniżki jest zależna od modelu urządzenia. Niestety, najbardziej interesujące rabaty dotyczą zaledwie kilku modeli MediaPadów, natomiast popularne smartfony z linii P, P Smart czy Y wiążą się ze znacznie mniej atrakcyjną zniżką 10 – 20%. Mimo wszystko nawet i w takim wypadku może to oznaczać oszczędność rzędu 100, 200 lub nawet kilkuset złotych.



Urządzenia, które objęte są zniżką na naprawy pogwarancyjne:
- Huawei P40 Pro, P40, P30 Pro, P30, P20
- Huawei P40 lite, P40 lite E, P30 lite, P20 lite
- Huawei P smart 2019, P smart Pro, P smart, P smart Z
- Huawei Y9 Prime 2019, Y7 Prime 2018, Y6 2019, Y6 2018, Y6s, Y5 2019, Y5 2018
- Huawei nova 5T
- Huawei MediaPad T5 10’, MediaPad T3 10’, MediaPad M5 lite 10’
Regulamin i szczegóły dotyczące zniżek znajdują się na stronie:
- https://consumer.huawei.com/pl/support/campaigns/service-warm-action/
Osoby, które będą chciały skorzystać ze zniżki na naprawę jednego z powyższych urządzeń, mogą skorzystać także z bezpłatnej usługi door-to-door. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do serwisu, obejmuje też zwrot naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.
Przedłużenie gwarancji na urządzenia
Urządzenia, których okres gwarancji upływa między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc ochrony gwarancyjnej – na przykład, jeśli pierwotna gwarancja wygasła 15 kwietnia, jej ważność będzie przedłużona do 15 maja.