Kinowe "Środy z Orange"

W każdą środę, począwszy od 22. kwietnia, każdy klient Orange może wybrać się do kina i kupić dwa bilety w cenie jednego. Wystarczy, że skorzysta z programu Środy z Orange i wyśle SMS o treści FILM pod numer 241.

Redakcja Telepolis
41
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kinowe "Środy z Orange"

W każdą środę, począwszy od 22. kwietnia, każdy klient Orange może wybrać się do kina i kupić dwa bilety w cenie jednego. Wystarczy, że skorzysta z programu Środy z Orange i wyśle SMS o treści FILM pod numer 241.

Środy z Orange to program, w którym mogą wziąć udział wszyscy klienci Orange, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, na kartę czy mix. Wysyłając pod numer 241 SMS o treści FILM, każdy z nich może co tydzień zamówić dwa bilety na dowolny seans w jednym z kin Cinema City i Orange Imax. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte jest SMS zwrotny z unikalnym 14-cyfrowym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina, przy odbiorze biletów. Kod wyświetlany na ekranie telefonu komórkowego uprawnia do kupienia dwóch biletów kinowych w cenie jednego.

Numer 241 jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu bilety można zamawiać przez cały tydzień. Nadesłany w odpowiedzi kod, jest ważny od chwili otrzymania, do najbliższej środy, jego ważność kończy się o godzinie 23:59. Program Środy z Orange obejmuje wszystkie publiczne, repertuarowe seanse odbywające się w każdą środę we wszystkich 25 kinach sieci Cinema City. Zamówienie biletów SMS-em nie oznacza rezerwacji miejsc na określony seans filmowy. Można jej dokonać telefonicznie w wybranym przez siebie kinie lub za pomocą rezerwacji on-line na stronie www.cinema-city.pl.

Środy z Orange to międzynarodowy projekt, z którego korzystają już klienci w Wielkiej Brytanii, Rumunii i Izraelu. Wraz ze startem projektu rusza również portal internetowy www.orangefilm.pl. Miłośnicy kina znajdą tam szczegółowe informacje o programie, a także atrakcyjne dodatki, między innymi ekskluzywne materiały z planów filmowych, trailery i wywiady.

Dalsza część tekstu pod wideo