Multimedia Polska z nową ofertą internetową i internetowo-telewizyjną
Spółka Multimedia Polska przygotowała nową ofertę internetową oraz paczkę internetowo-telewizyjną pod marketingowym hasłem Internet idealny w każdym wymiarze.

O jakie wymiary chodzi?
- Produkty: łącza o przepływności od 120 Mb/s do 1,2 Gb/s.
- Ceny: aktywacja zawsze 19 zł i stały niski koszt abonamentu, na przykład 39 zł za 120 Mb/s i 49 zł za 300 Mb/s.
- Bonusy: każdy nowy klient, każdy kto zdecyduje się na przejście do Multimediów, przez 6 miesięcy nie będzie płacił abonamentu oraz otrzyma w tym czasie bezpłatny dostęp do serwisu HBO GO.
- Wsparcie doradcy informatycznego: do każdej nowej umowy klient otrzymuje kartę zdrapkę z unikatowym kodem dostępu. Umożliwi ona nielimitowany, bezpłatny kontakt on-line lub telefoniczny z doświadczonym informatykiem, który zdalnie usunie pojawiające się problemy: zaktualizuje oprogramowanie, zainstaluje drukarkę, przyspieszy działanie komputera, skonfiguruje pocztę itp.
Zobacz: Internet studencki w Multimedia Polska
Zobacz: UOKiK: przejęcie kontroli nad Multimedia Polska przez Vectrę ograniczy konkurencję
Jeżeli internauta zdecyduje się na kupno usługi telewizyjnej, wtedy otrzyma atrakcyjny pakiet programów i prezent - dostęp do kanałów z grupy HBO i Canal+ przez 6 miesięcy za darmo.



- Chcę zwrócić uwagę na pojawiające się opinie dot. tej oferty i zawarte w nich określenia typu - idealna, super, wyjątkowa, tak grubo jeszcze nie było… i to jest prawda, ale dla mnie najważniejsze jest to, iż jest to oferta ogólnopolska, rzetelna, czytelna, prosta, czyli bez znienawidzonych przez klientów gwiazdek i dostosowana do potrzeb indywidualistów, rodzinnych, profesjonalistów.
- powiedział Piotr Rogowski, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Multimedia Polska