Nagrywanie rozmów w iFON

iFON, operator telefonii internetowej, wprowadził nową usługę - nagrywanie rozmów wychodzących.

Redakcja Telepolis
25
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nagrywanie rozmów w iFON

iFON, operator telefonii internetowej, wprowadził nową usługę - nagrywanie rozmów wychodzących.

Usługa działa w dwóch wariantach:
1. Nagrywanie wybranych rozmów wychodzących (na żądanie) - użytkownik może nagrywać jedynie wybrane połączenia. Aby to wykonać przed wybraniem numeru należy wybrać kod: 96 a następnie numer docelowy, na który chce zadzwonić. Wtedy to konkretne połączenie zostanie nagrane. Opłata za tą usługę wynosi jedynie 0,90 zł za każdą nagraną rozmowę bez opłaty abonamentowej.
2. Nagrywanie wszystkich rozmów wychodzących - w tej opcji każde połączenie wychodzące będzie automatycznie nagrywane. Aby ją uruchomić należy usługę aktywować na koncie VoIP. Opłata abonamentowa wynosi 19,90 zł miesięcznie. W ramach abonamentu nie ma limitu nagrywanych rozmów.

Wszystkie nagrania można odsłuchać bezpośrednio w "liście połączeń" po zalogowaniu. Nagrania formatowane są w systemie stereo. Oznacza to, że w jednym kanale słyszany jest nadawca a w drugim odbiorca połączenia.

Koszt nagrywania jest niezależny od czasu trwania połączenia. Pliki z nagranymi rozmowami są dostępne w Panelu Użytkownika przez okres 3 miesięcy. W tym czasie użytkownik może plik z nagraną rozmową pobrać na swój komputer.

Dalsza część tekstu pod wideo