Netia opóźnia nową ofertę internetową
12. stycznia Netia miała zaprezentować szczegóły nowej oferty internetowej, której towarzyszyć miała także duża kampania promocyjna. Tak się jednak nie stało, bo operator nie nadąża z realizacją dotychczasowych zamówień w ramach "hipnotyzującej" promocji - pisze Parkiet.
12. stycznia Netia miała zaprezentować szczegóły nowej oferty internetowej, której towarzyszyć miała także duża kampania promocyjna. Tak się jednak nie stało, bo operator nie nadąża z realizacją dotychczasowych zamówień w ramach "hipnotyzującej" promocji - pisze Parkiet.
Netia wstrzymała też - tam, gdzie się da - akcję promocyjną dotychczasowej oferty. Reklamy zniknęły z telewizji, widać je jeszcze w Internecie.
W ostatnich tygodniach wystąpiły problemy w niektórych obszarach obsługi klienta. Są przede wszystkich wynikiem nadspodziewanie dobrych wyników sprzedażowych usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu. W IV kwartale 2009 roku sprzedaż ta przekroczyła w Netii o ponad 50% nasze założenia budżetowe i przygotowane plany biznesowe - mówi Karol Wieczorek, rzecznik Netii.
W tej chwili 1/3 skarg wpływających do UKE dotyczy Netii. Operator dostał czas do końca marca na poprawę, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.