Operator sieci Era wprowadził nową markę o nazwie Heyah
Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała o uruchomieniu nowej marki telefonii komórkowej Heyah kierowanej głównie do młodych klientów. Usługa będzie dostępna dla klientów od piątku.
Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała
o uruchomieniu nowej marki telefonii komórkowej Heyah kierowanej głównie do młodych klientów. Usługa będzie dostępna dla klientów
od piątku.
Obecnie PTC jest jednym z trzech operatorów telefonii komórkowej
w Polsce i działa pod marką Era. Marka Heyah, to standard
telefonii komórkowej pre-paid (wymagającej wcześniejszego
wykupienia pakietu rozmów).
Według PTC badania rynku wskazały, że oprócz osób ceniących sobie
dostęp do najnowszych osiągnięć technologicznych są też inni
klienci - zwłaszcza młodzi ludzie, którym telefon komórkowy
potrzebny jest do błyskawicznej komunikacji, a nie chcą wiązać się
abonamentem z żadnym operatorem.
"Używają telefonów komórkowych nieco inaczej niż dorośli:
potrzebne są im do szybkiego kontaktu, umówienia się, podzielenia
krótkim komentarzem. Wysyłają też dużo SMS-ów. Obecne oferty są
dla nich zbyt skomplikowane i często odrzucane z powodu niejasnej
struktury cen" - poinformowała PTC w komunikacie.
Przedstawiciele Ery uważają, że proponując prostą ofertę i niskie
ceny trafią do najmłodszych odbiorców. "PTC zbudowała odrębną
strukturę obsługi nowej marki ze specjalnie wydzielonym zespołem.
Niewykluczone, że w przyszłości do prowadzenia Heyah powołana
zostanie oddzielna firma" - podała PTC.
Wprowadzenie marki Heyah poprzedziła ogólnopolska kampania
reklamowa oparta na motywie "czerwonej łapy".