Orange otwiera nowe call center w Radomiu
Orange Polska otworzył nową siedzibę z call center w Eko Parku w Radomiu. Jak podaje operator, to to najnowocześniejsze miejsce tego typu, jakie posiada. Pracownicy tej infolinii miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange i jako jedyni wspierają klientów Orange Flex.

- Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju.
- powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska
Zobacz: Testy 5G w Lublinie. Orange i Nokia uruchomiły sieć 10 stacji bazowych
Zobacz: UKE zwalnia Orange Polska z regulacji w kolejnych 75 gminach



Pracownicy nowego call center Orange będą mieli do dyspozycji ponad 1100 m2 powierzchni zaaranżowanej w otwartą przestrzeń biurową z salami konferencyjnymi i miejscami do pracy cichej. Nie zabrakło tu również pokoju relaksu, pokoju gier oraz pomieszczenia socjalnego. W pomieszczeniach biurowych zamontowano lampy akustyczne absorbujące hałas, co wpływa na wyciszenie biur i zwiększenie komfortu pracy.
Nowe call center zlokalizowane jest przy ul. Wrocławskiej w Radomiu i będzie w nim pracować będzie 110 osób. W przyszłym roku dołączą do nich pracownicy innych działów. Orange Polska rozwija swoją działalność w Radomiu i jeszcze w tym roku planuje zatrudnić dodatkowe osoby do działu obsługi klienta.
Orange zajmował wcześniej w Radomiu budynki przy ul. Gajowej i Piłsudskiego (Plac Konstytucji). Te są teraz przeznaczone do sprzedaży.