PKO BP wydał pilny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów

W dniach 25 i 26 maja, z uwagi na trwające prace techniczne, wystąpią przerwy w dostępności usług PKO BP – informuje instytucja. 

Dominik Krawczyk (dkraw)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP wydał pilny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów

Przerw technicznych chyba nikt nie lubi, ale do utrzymania i rozwoju infrastruktury są niezbędne. Banki starają się więc wybierać terminy możliwie najmniej uciążliwe. Co jednak zrozumiałe, nie da się zadowolić wszystkich.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak informuje PKO Bank Polski, w najbliższych dniach, konkretniej 25 i 26 maja, takich właśnie przerw należy się spodziewać. 

Pierwszą zaplanowano na sobotę 25.05 w godzinach 00:00 - 01:00. Niedostępne będą wówczas serwis internetowy iPKO, iPKO biznes, i funkcja otwartej bankowości oraz płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. Drugą, większą – na niedzielę.

W niedzielę 26.05 w godzinach 00:00 – 06:00 nie będzie działać aplikacja IKO, iPKO biznes mobile w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.

Dobra wiadomość jest taka, że w czasie przerw zadziałają karty, a nawet płatności internetowe z autoryzacją 3D-Secure 2. Trzeba tylko pamiętać, by w razie czego mieć przy sobie tę kartę, a nie smartfon czy zegarek.