PKO BP wydał pilny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów
W dniach 25 i 26 maja, z uwagi na trwające prace techniczne, wystąpią przerwy w dostępności usług PKO BP – informuje instytucja.

Przerw technicznych chyba nikt nie lubi, ale do utrzymania i rozwoju infrastruktury są niezbędne. Banki starają się więc wybierać terminy możliwie najmniej uciążliwe. Co jednak zrozumiałe, nie da się zadowolić wszystkich.
Jak informuje PKO Bank Polski, w najbliższych dniach, konkretniej 25 i 26 maja, takich właśnie przerw należy się spodziewać.



Pierwszą zaplanowano na sobotę 25.05 w godzinach 00:00 - 01:00. Niedostępne będą wówczas serwis internetowy iPKO, iPKO biznes, i funkcja otwartej bankowości oraz płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. Drugą, większą – na niedzielę.
W niedzielę 26.05 w godzinach 00:00 – 06:00 nie będzie działać aplikacja IKO, iPKO biznes mobile w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.
Dobra wiadomość jest taka, że w czasie przerw zadziałają karty, a nawet płatności internetowe z autoryzacją 3D-Secure 2. Trzeba tylko pamiętać, by w razie czego mieć przy sobie tę kartę, a nie smartfon czy zegarek.