Play znosi irytującą opłatę
Play ogłosił, że rezygnuje z pobierania dodatkowych opłat za połączenia z Obsługą Klienta. Nie, nie będą one całkowicie darmowe, jak można by oczekiwać.

Dla wielu osób bardzo ważne jest znalezienie pomocy i odpowiedzi na nurtujące tematy w kwestiach dotyczących użytkowania telefonu i spraw związanych z usługami telekomunikacyjnymi. Wychodząc im naprzeciw Play od 1 stycznia 2023 roku zniesie dodatkowe opłaty za połączenia z obsługa klienta. Oznacza to, że konsumenci korzystający z oferty fioletowej sieci, a także Virgin Mobile, Red Bull Mobile oraz Fakt Mobile zapłacą tyle, ile w cenniku ich taryfy kosztuje minuta połączenia krajowego z numerem komórkowym w sieci Play. Klienci, którzy mają nielimitowane połączenia, za telefon do Obsługi Klienta nie zapłacą nic dodatkowo.
Zobacz: Play się łączy. Będzie nowa oferta
Zobacz: Play ma podwójne standardy. Uważaj, co podpisujesz (aktualizacja)



Play poinformował również, że w niektórych ofertach dodatkowo ograniczy koszt, który poniosą jego klienci za połączenie z Obsługą Klienta, do wysokości poprzednio obowiązującej opłaty – za minutę takiego połączenia oraz do łącznej kwoty za czas połączenia.
Pamiętaj, przed rozmową przygotuj najważniejsze dane dotyczące poruszanej przez Ciebie kwestii i krótki opis sytuacji. W celu weryfikacji możemy Cię poprosić o dane, takie jak imię i nazwisko, numer konta czy hasło abonencki (na umowie).
– przypomina Play
Zarządzaj kontem w Play24
Fioletowy operator przypomina również, że jego klienci mogą korzystać z aplikacji Play24. Powstała ona, aby ułatwić osobom korzystającym z usług Play w codziennym zarządzaniu kontem.
Jest ona jedną z najlepiej ocenianych wśród aplikacji operatorskich w Polsce w Google Play i Apple App Store. Umożliwia między innymi bezpieczne opłacanie faktur, doładowywanie konta w parę sekund, włączanie i wyłączanie dodatkowych pakietów oraz kontrolowanie stanu środków. To intuicyjne rozwiązanie, które pozwala na bieżąco monitorować historię zużycia internetu i wykonanych połączeń nawet na kilku numerach jednocześnie. Dodatkowo pozwala w łatwy sposób skontaktować się z konsultantem, np. za pomocą specjalnie przygotowanego chatu.
– chwali się Play
Przed kontaktem z Obsługą Klienta Play warto też zajrzeć na stronę pomocy fioletowej sieci z pytaniami i odpowiedziami na najczęściej poruszane tematy.
Zobacz: W Plusie na kartę wymienisz środki na kod rabatowy
Zobacz: T-Mobile ma nową ofertę. Zastąpi MIX-a