Play ponownie otworzył salony, zamknął Punkty Wsparcia Klienta
Wczoraj weszły w życie nowe zasady działania obiektów handlowych, zwłaszcza galerii handlowych. To okazja dla operatorów, by otworzyć zamknięte wcześniej salony sprzedaży. Należy do nich również Play.

Podobnie jak Orange, również i Play zdecydował się otworzyć w tym tygodniu salony zlokalizowane w galeriach handlowych. Jednak nie wszystkie – opóźnienia mogą dotyczyć mniejszych salonów-wysp. Jak zapewnia operator, są to jednak pojedyncze przypadki, a punkty te zostaną otwarte w kolejnym terminie.



Play w swoich salonach stosuje zalecane środki ostrożności, które mają zapewnić maksymalne bezpieczeństwo konsultantom i klientom. Oznacza to:
- ochronne pleksy przy stanowiskach,
- żele do rąk dla klientów,
- wyposażenie salonów w płyny do dezynfekcji,
- ograniczenia liczby klientów w salonie,
- specjalne miejsca, które pozwolą zachować bezpieczny dystans do konsultantów.
W związku z otwarciem standardowych salonów operator zamyka też swoje Punkty Wsparcia Klienta. Było to ponad 40 miejsc w całej Polsce specjalnie przygotowanych dla klientów, którzy nie mieli możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami w czasie pandemii. Zdaniem Playa, punkty doskonale spełniły swoją funkcję, pomagając wielu klientom wyjaśnić kwestie, których nie dali rady rozwiązać przez internet lub telefon.
Operator przypomina też, że mimo otwarcia salonów w galeriach wciąż wiele spraw można załatwić zdalnie – na przykład przez aplikację Play24. Korzystając z niej, można aktywować lub wyłączać usługi, dodawać wybrane pakiety, kontrolować rachunki czy sprawdzać dostępne środki. Apka umożliwia także szybkie doładowanie konta, daje dostęp do faktur i ułatwia ich opłacenie za pomocą Google Pay, Apple Pay czy BLIKA. Play24 daje również możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem za pomocą czatu online lub połączenia z Obsługą Klienta.