Play bez Kurdej-Szatan? Zapytaliśmy wprost
W noworocznej kampanii reklamowej Play zabrakło Barbary Kurdej-Szatan. Zapytaliśmy fioletowego operatora, czy to już tak na stałe.

Zaczęło się od niezbyt cenzuralnego wpisu Barbary Kurdej-Szatan w mediach społecznościowych, gdzie aktorka znana z reklam sieci Play, a także z licznych filmów i seriali, otwarcie skrytykowała postawę polskiej straży granicznej na granicy z Białorusią. Kurdej-Szatan porównała pograniczników do maszyn bez serca i mózgu, nie przebierając przy tym w słowach.
Co na to Play? Fioletowy operator uznał, że to prywatna opinia Barbary Kurdej-Szatan i odciął się od problemu.



Widzimy, jak duże poruszenie wywołały niektóre treści zamieszczane przez Panią Barbarę Kurdej-Szatan, która występuje w reklamach Play. Wiadomości publikowane na jej prywatnych profilach w mediach społecznościowych wyrażają jej opinię i nie są w żadnym wypadku stanowiskiem Play.
– napisał Play na Twitterze
Zobacz: Play murem za wolnością wypowiedzi Szatan. Jej profil, jej wybór
Zobacz: Play uznany za „podmiot wysokiego ryzyka”? Tego domaga się publicysta PiS
Po tym wydarzeniu w mediach zaczęły się pojawiać wiadomości, które z jednej strony informowały, ze Play rezygnuje ze współpracy z kontrowersyjną aktorką, a z drugiej że wręcz przeciwnie.
Zobacz: Play ma dość awantur. Rezygnuje z Kurdej-Szatan
Zobacz: Nie, Play jeszcze nie rezygnuje z Kurdej-Szatan
Jak jest w rzeczywistości, możemy się przekonać oglądając najnowsze reklamy sieci Play. Na przykład w noworocznej kampanii z udziałem między innymi Anny Muchy widzimy samotnego pracownika fioletowego salonu, w którego wciela się Maciej Łagodziński. nie towarzyszy mu jednak Barbara Kurdej-Szatan, do czego przyzwyczailiśmy się przez ostatnie lata.
Zapytaliśmy więc wprost fioletowego operatora, czy Barbara Kurdej-Szatan wystąpi jeszcze w reklamach sieci Play. Niestety, jednoznacznej odpowiedzi nie otrzymaliśmy. Dowiedzieliśmy się tylko, że od dłuższego czasu reklamy Play występują w kilku wersjach. Są reklamy:
- z udziałem obu sprzedawców,
- tylko z jednym ze sprzedawców,
- bez udziału sprzedawców.
Play jednocześnie przypomniał, że od września tego roku ma nowego doradcę, który pojawia się w reklamach z rozwiązaniami dla domu.
Pozostaje nam uzbroić się w cierpliwość i oglądać reklamy fioletowej sieci. To na razie jedyny sposób, by się dowiedzieć, czy Barbara Kurdej-Szatan wystąpi jeszcze w roli sprzedawcy Play.