Co to, jakaś nowa sieć? Nie, to Plus i Polsat zmieniają logotypy

Grupa Polsat przedstawia nowe logotypy swoich najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Zmiany nie dotyczą tylko brandingu – Grupa Polsat w niedługim czasie zmieni nazwę na Grupa Polsat Plus.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Co to, jakaś nowa sieć? Nie, to Plus i Polsat zmieniają logotypy

Nowe logotypy przedstawiające obok nazw zieloną (Plus) i żółtą (Polsat) ażurową kulę mają się wizualnie kojarzyć z tą samą Grupą, stąd też obydwa są stylistycznie do siebie podobne. Zdaniem operatora, nowe logotypy odzwierciedlają wizję marek.

Dalsza część tekstu pod wideo

Plus jest marką, która oferuje najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne, w tym najlepsze w Polsce 5G, a Polsat to najatrakcyjniejszy kontent. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: „Dla każdego. Wszędzie”. (...) Dzisiaj nadszedł ważny dzień – rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy – przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej – by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – Grupa Polsat Plus

 – powiedział Zygmunt Solorz.

Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Logotypy sieci Plus (odpowiadającej za „connectivity”) oraz Polsatu (odpowiadającego za „content”) mają w sposób spójny identyfikować je z Grupą. Zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. 

Co to, jakaś nowa sieć? Nie, to Plus i Polsat zmieniają logotypy

Jak przekonuje operator w swoim komunikacie, zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem. Przypomnijmy, że pierwszym logo Polsatu było słoneczko. 

Dzięki tym zmianom marki będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz. Operator zapowiada, że zaprezentowane nowe logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów.