Polkomtel nowym klientem ClickQuickNow

Firma ClickQuickNow (CQN) rozpoczęła współpracę z Polkomtelem w zakresie dostarczania danych potencjalnych klientów do działu Call Center. Od stycznia współpraca zostanie poszerzona na nowy rodzaj usług.

Redakcja Telepolis
12
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Polkomtel nowym klientem ClickQuickNow

Firma ClickQuickNow (CQN) rozpoczęła współpracę z Polkomtelem w zakresie dostarczania danych potencjalnych klientów do działu Call Center. Od stycznia współpraca zostanie poszerzona - CQN będzie generować dane "na żywo", czyli dostarczać za zgodą dane kontaktowe zainteresowanych osób natychmiast po ich zebraniu z prowadzonych kampanii email oraz SMS.

Wykorzystując nasze unikatowe autorskie rozwiązania technologiczne i zasoby bazodanowe, tj. ponad 1,6 mln adresów e-mail z opcją double-opt-in (dodatkowo potwierdzoną zgodą - przyp. red.) w e-mail marketingu oraz 2,4 mln telefonów komórkowych w mobile marketingu, dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości leady sprzedażowe i marketingowe. Od stycznia 2013 r. będziemy również prowadzić kampanie w kanałach: e-mail i mobile marketingowym dla Polkomtelu. Celem tych kampanii będzie pozyskiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych konkretną ofertą Plusa - mówi Marcin Kostecki, prezes ClickQuickNow.

Na początku grudnia 2012 r. ClickQuickNow przeprowadziła pierwszą kampanię telewizyjną prowadzonego przez nią internetowego darmowego konkursu najszybszy-wygrywa.pl. Kampania służyła przetestowaniu telewizji jako kolejnego po Internecie medium używanego w promocji wykonywanych przez spółkę działań marketingowych, takich jak konkursy internetowe. Poprzez tego typu działania spółka buduje swoją własną bazę konsumencką (bazę rekordów), którą wykorzystuje do działań marketingowych na zlecenie swoich kontrahentów, jednocześnie nie przekazując im tej bazy.

ClickQuickNow posiada obecnie największą bazę konsumencką w Polsce, obejmującą ponad 2,7 mln aktualnych rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich.

Dalsza część tekstu pod wideo