[Aktualizacja] Pożar w Warszawie unieruchomił call center T-Mobile. Nie działają niektóre systemy
Pożar na warszawskim Annopolu spowodował problemy z dostępnością call center sieci T-Mobile. Operator poinformował o tym za pośrednictwem swojego konta na Twitterze.
![[Aktualizacja] Pożar w Warszawie unieruchomił call center T-Mobile. Nie działają niektóre systemy](https://telepolis.pl//images/miniatury/t-mobile-on-fire-1.jpg)
Problemy z dostępnością usług T-Mobile
Jak informuje T-Mobile w jednej z lokalizacji operatora na warszawskim Annopolu miał miejsce poważny pożar, w wyniku którego występują problemy w dostępie do call center oraz niektórych usług, takich jak wiadomości SMS i połączenia głosowe.
#WAŻNE
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) January 31, 2019
Informujemy, że miał dziś miejsce pożar w naszej lokalizacji w warszawskim Annopolu. Żaden pracownik nie ucierpiał w wyniku zdarzenia.
W konsekwencji incydentu obecnie brak możliwości kontaktu z call center T-Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy. 1/2
Pali się hala magazynowa o powierzchni 3 tys. m2 z artykułami spożywczymi. Jej konstrukcja częściowo się zawaliła. W szczycie budynku znajdowała się część biurowa, w której mieściło się między innymi call center T-Mobile. Na szczęście nikomu z pracowników nic się nie stało. Z terenu ewakuowano ponad 100 osób. Akcja gaśnicza może potrwać jeszcze kilka godzin.



Warszawa ul. Annopol #pożar hali magazynowej 40x100m, konstrukcja częściowo zawalona. Na miejscu 50 strażaków i 16 samochodów #StrażPożarna
— Mazowiecka Straż Pożarna ?? ? (@Kw_PSP_Wwa) January 31, 2019
C.d #pożar hali Warszawa ul. Annopol konstrukcja dachu hali uległa zawaleniu. Trwa obrona czesci biurowej. Brak osób poszkodowanych. Na miejscu 80 strażaków i 20 samochodów #StrażPożarna
— Mazowiecka Straż Pożarna ?? ? (@Kw_PSP_Wwa) January 31, 2019
Zobacz: T-Mobile szykuje się do wprowadzenia oferty usług stacjonarnych. Pomoże w tym światłowód Orange
Aktualizacja
T-Mobile podaje w swoim komunikacie, że w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność usług, które w wyniku pożaru były niedostępne lub działały w ograniczonym zakresie. Należą do nich połączenia głosowe, wiadomości SMS oraz transmisja danych. Nadal mogą występować trudności w przesyłaniu wiadomości MMS oraz doładowywaniu kart prepaid. Działają za to bez problemów doładowania za pośrednictwem strony www.doladowania.t-mobile.pl. Niedostępne są również niektóre usługi dla biznesu, ale operator pracuje, by je jak najszybciej przywrócić.
Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T‑Mobile. Dziękujemy za wyrozumiałość i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów w ostatnich godzinach. Naszym najwyższym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie 100% sprawności wszystkich świadczonych przez nas usług i systemów wspierających.
Pragniemy także podziękować wszystkim służbom oraz osobom zaangażowanym w akcję ratowniczą za ich pomoc i profesjonalizm w tej trudnej sytuacji.
- czytamy w komunikacie T-Mobile Polska