Samsung wydłuża okres napraw gwarancyjnych. Koniec zależy od czasu trwania ograniczeń
Obowiązujące w Polsce ograniczenia nie sprzyjają naprawianiu zepsutych sprzętów elektronicznych, co jest szczególnie istotne pod koniec okresu gwarancyjnego. Samsung wie o tym i wydłuża czas napraw gwarancyjnych - zgłoszenia będzie można dokonać do 30 dni po zniesieniu ograniczeń.

Oferta Samsunga, dotycząca wydłużenia okresu gwarancyjnego, dotyczy sprzętów tego producenta, którym gwarancja skończyła się 15 marca 2020 roku lub później, albo skończy się w trakcie trwających ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa. Użytkownicy takich urządzeń będą mogli zgłosić chęć naprawy na warunkach gwarancyjnych nawet 30 dni od zakończenia tych ograniczeń.
Zobacz: Polski test skutecznie wykrywa koronawirusa SARS-CoV-2
Zobacz: Startuje #FakeHunter – system do walki z dezinformacją na temat koronawirusa



Aby zgłosić naprawę urządzenia, dla którego gwarancja wygasła w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, wystarczy skontaktować się z infolinią Samsunga, dostępną 24/7. Konsultanci przedstawią możliwości uzyskania wsparcia, również w okresie obowiązywania ograniczeń, a także zaproponują naprawę gwarancyjną, jeśli będzie ona dostępna – w zależności od zgłaszanego problemu i lokalnej dostępności usług serwisowych. Ze spersonalizowanego wsparcia można skorzystać także za pomocą aplikacji Samsung Members, gdzie pomocy i porad udzielają eksperci oraz inni użytkownicy. Wniosek o naprawę na warunkach gwarancyjnych będzie rozpatrywany na podstawie dokumentu zakupu produktu i nie wymaga dodatkowej rejestracji.