Skype i czat w Netii
Netia uruchamia dwa nowe kanały komunikacji z klientami - poprzez Skype i czat. Jak zapewnia operator, to pierwsze z całego szeregu planowanych nowinek i usprawnień.
Netia uruchamia dwa nowe kanały komunikacji z klientami - poprzez Skype i czat. Jak zapewnia operator, to pierwsze z całego szeregu planowanych nowinek i usprawnień.
Skype jest w pełni zintegrowany z naszą infolinią. Dzięki niemu - bez korzystania z telefonu - można się łączyć z Biurem Obsługi Klienta (zarówno z obsługą jak i telesprzedażą). Połączenia przez Skype trafiają do Biura Obsługi Klienta tak jak połączenia ze zwykłych telefonów i są odbierane w trybie 24/7 - pisze na blogu Netii Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor ds. obsługi klienta.
Login BOK-u Netii na Skype to infonetia.
Czat można znaleźć na stronach ofertowych (sprzedażowych) na netia.pl oraz w zakładce Faktury w serwisie Netia on-line. Usługa działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-21.
Na razie chat jest wdrożony na okres testowy (3 miesiące), podczas których zbierzemy doświadczenia, sprawdzimy, czy taka forma kontaktu jest dobrze odbierana - pisze Filipek-Baryłowska.