T-Mobile chce burzyć bariery. To reakcja na samotność w sieci

W świecie, w którym dostęp do technologii jest powszechny, paradoksalnie coraz trudniej nam się porozumieć. Choć rezerwujemy czas na bycie razem, często jesteśmy osobno. Choć wciąż się spieszymy, trudno nam znaleźć czas dla najbliższych. T-Mobile postanowił zmierzyć się z tym wyzwaniem i uruchomił nową platformę komunikacyjną #BurzymyBariery, której celem jest niwelowanie barier społecznych i komunikacyjnych. Twarzą kampanii został Dawid Podsiadło – artysta, który od lat łączy Polki i Polaków poprzez muzykę.

Marian Szutiak (msnet)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile chce burzyć bariery. To reakcja na samotność w sieci

Samotność w dobie cyfrowej – problem, którego nie można ignorować

Według badań Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 68% Polaków doświadcza samotności. Paradoksalnie, młodzi ludzie spędzają coraz więcej czasu w sieci, próbując w ten sposób uniknąć poczucia izolacji. T-Mobile dostrzega ten problem i podejmuje działania, które mają pomóc w budowaniu bliskości, zarówno w relacjach międzyludzkich, jak i w kontakcie z klientami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jako T-Mobile od lat jesteśmy zaangażowani w misję łączenia ludzi, czego potwierdzeniem są m.in. coroczne, miliardowe inwestycje w infrastrukturę, która służy milionom Polaków. Co więcej, nasza sieć została wielokrotnie uznana za najlepszą w Polsce według wielu prestiżowych rankingów. Jednak mimo dostępności technologii i narzędzi cyfrowych, polskie społeczeństwo jest coraz bardziej spolaryzowane, a wiele osób odczuwa samotność. Właśnie dlatego podejmujemy kolejny krok w realizacji naszej misji: chcemy burzyć bariery komunikacyjne, aby budować bliskość wśród Polek i Polaków.

Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska

Za nami miesiące intensywnych badań i rozmów z Polakami, które dały nam jasno do zrozumienia, że powinniśmy zmienić podejście do tego, jak komunikujemy się z klientami. Start nowej platformy #BurzymyBariery to dla nas jednak coś znacznie więcej: to nie tylko repozycjonowanie marki, ale przede wszystkim zmiana intencji, z jaką działamy na rynku. W nadchodzących miesiącach skupimy się na wprowadzaniu innowacji, które zburzą bariery między naszą branżą a klientami. Jestem przekonany, że nowe podejście rynkowe, planowane oferty, jak i nowy ambasador – Dawid Podsiadło, z którym dzielimy te same wartości – pozwolą nam jeszcze lepiej realizować misję burzenia barier komunikacyjnych w polskim społeczeństwie.

Goran Markovic, członek zarządu T-Mobile Polska, dyrektor ds. B2C

Zmiany mają objąć nie tylko strategię marketingową, ale także sposób obsługi klientów w sklepach i na infoliniach. Firma zapowiada otwartość na potrzeby użytkowników oraz wdrażanie ich sugestii do codziennej działalności.

Dawid Podsiadło ambasadorem kampanii #BurzymyBariery

Nieprzypadkowo ambasadorem nowej inicjatywy został Dawid Podsiadło – artysta, który od ponad dekady jednoczy Polaków poprzez swoją twórczość, bijąc rekordy frekwencyjne na koncertach. W lutym T-Mobile został mecenasem jego nowego festiwalu „ZORZA wspierana przez T-Mobile”, który latem odbędzie się w sześciu miastach Polski.

Kampania #BurzymyBariery rusza 25 lutego i ma skłonić do refleksji nad relacjami międzyludzkimi. Dawid Podsiadło w spotach reklamowych zachęca do prostych gestów, takich jak okazanie radości na widok bliskiej osoby czy przełamanie ciszy po kłótni.

Więcej informacji o magentowej kampanii #BurzymyBariery można znaleźć pod tym adresem.