T-Mobile rozszerza zasięg światłowodu. Pomoże w tym Vectra
T-Mobile Polska podpisał z Grupą Vectra umowę dotyczącą hurtowego dostępu do Internetu. Dzięki temu klienci magentowego operatora skorzystają z zasięgu Vectry.

Współpraca z Grupą Vectra to kolejny kamień milowy w rozwoju oferty światłowodowej T-Mobile Polska. Obejmuje ona teraz zasięg sieci takich operatorów, jak Orange, Światłowód Inwestycje, Nexera i Fiberhost. Teraz dojdzie do tego infrastruktura sieciowa Vectry.
Kompleksowa oferta usług dla całego domu to podstawa naszej strategii rozwoju. Dlatego z jednej strony cały czas szukamy nowych rozwiązań, o które będziemy mogli wzbogacić nasze portfolio, ale z drugiej: chcemy rozwijać dostępność naszych usług, żeby jak najwięcej osób mogło cieszyć się najwyższą jakością T-Mobile. Dzisiaj wykonujemy kolejny krok w tym kierunku. Dzięki umowie z Grupą Vectra sukcesywnie zyskamy dostęp do ok. 4 mln gospodarstw domowych, co znacząco zwiększy liczbę osób które mogą skorzystać z naszej oferty konwergentnej.
– powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska



Zobacz: T-Mobile szaleje. Światłowód z telewizją za darmo
Zobacz: T-Mobile ruszył ze sprzedażą nowych T Phone'ów
W Polsce od kilku lat notuje się systematyczny wzrost liczby klientów korzystających z usług w oparciu o BSA. W 2022 roku ich liczba wzrosła o 36,7% wobec 2021 roku i wyniosła 1,13 mln. To wynik zauważalnego rozwoju rynku usług hurtowych, na bazie których przedsiębiorcy świadczą klientom usługi detaliczne.
Umowa z Grupą Vectra rozszerza zasięg usług światłowodowych T-Mobile Polska, który dotychczas obejmował 6 mln gospodarstw domowych.
Dla Grupy Vectra to strategiczne partnerstwo, które nie tylko umacnia naszą pozycję jako kluczowego dostawcy infrastruktury w Polsce, ale także świadczy o tym, że tak duży operator jak T-Mobile docenia naszą jakość i traktuje w sposób priorytetowy – na znaczących obszarach jesteśmy dla niego dostawcą pierwszego wyboru. Nieustannie rozwijamy i modernizujemy naszą infrastrukturę, aby dostarczać najwyższej jakości usługi i zwiększać dostępność dla kolejnych operatorów oraz milionów klientów.
– skomentował Tomasz Żurański, Członek Rady Nadzorczej w Grupie Vectra