T-Mobile wprowadza potwierdzanie tożsamości - mojeID
Usługa potwierdzania tożsamości online mojeID, akceptowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową, pojawia się w Heyah 01. T-Mobile staje się dzięki temu pierwszym operatorem telekomunikacyjny w Polsce, oferującym takie rozwiązanie.

Cyfrowa identyfikacja klientów mojeID pomaga m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. T-Mobile oferuje ją dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową. Na tym jednak nie koniec - T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy..
Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polskab, podkreśla:



Wygoda i bezpieczeństwo to elementy, na które kładziemy największy nacisk przy tworzeniu usług dla klientów T‑Mobile. Nie inaczej jest w przypadku innowacyjnych usług zewnętrznych podmiotów, którym stale i z uwagą się przyglądamy. Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań
Zobacz także: T-Mobile wprowadza eSIM, ale nie dla wszystkich
Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. Heyah 01 to oferta subskrypcyjna, uruchomiona w lipcu tego roku. Oferuje klientom korzystanie z usług co drugi miesiąc za darmo. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym Heyah i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM, np. w paczkomacie.
Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR, dodaje:
Dzięki współpracy KIR i T-Mobile, teraz także klienci branży telekomunikacyjnej będą mogli skorzystać z wygody zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID. To rozwiązanie eliminuje konieczność wizyty w salonie czy kontaktu z kurierem, przy zachowaniu wymogów „Ustawy Prawo Telekomunikacyjne”. Ostatnie miesiące pokazały jak ważna – i dla klientów i dla usługodawców – jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Pionierskie w sektorze wdrożenie, zrealizowane przez T-Mobile, z pewnością okaże się znaczącym ułatwieniem dla klientów