Cały czas brakuje oficjalnych danych dotyczących popularności AliExpress w Polsce. Serwis IRCenter przyjrzał się frazom związanych z portalem w polskich mediach społecznościowych. Cały czas brakuje oficjalnych danych dotyczących popularności AliExpress w Polsce. Serwis IRCenter przyjrzał się frazom związanych z portalem w polskich mediach społecznościowych. Tego typu dane nie mówią oczywiście ile produktów Polacy kupili na "chińskim Allegro". Pokazują jednak, o czym dyskutujemy w kontekście zakupów na AliExpress. Wyniki nie powinny nikogo dziwić. Zdecydowanie najczęściej w dyskusjach pojawiają się dwie frazy - telefon i Xiaomi. Dwa kolejne miejsca są zbliżone - smartfon i Android. Na kolejnych miejscach mamy zegarki oraz kosmetyki. Pozostańmy jednak przy bliższych nam produktach. Popularność frazy Xiaomi zdecydowanie spadła w ciągu ostatniego roku. Może mieć to związek z coraz większą dostępnością smartfonów chińskiego producenta w Polsce.