Telekomunikacja Novum wprowadza klientów w błąd?
Urząd Komunikacji Elektronicznej wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Novum. Pojawiły się sygnały o tym, że przedstawiciele handlowi operatora celowo wprowadzają w błąd klientów twierdząc, że Telekomunikacja Polska S.A. przestanie istnieć i wszyscy zobowiązani są przejść do Telekomunikacji Novum - donosi Gazeta Wyborcza.
Urząd Komunikacji Elektronicznej wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Novum. Pojawiły się sygnały o tym, że przedstawiciele handlowi operatora celowo wprowadzają w błąd klientów twierdząc, że Telekomunikacja Polska S.A. przestanie istnieć i wszyscy zobowiązani są przejść do Telekomunikacji Novum - donosi Gazeta Wyborcza.
Ofiarą oszustw padają najczęściej osoby starsze.
Zgodnie z przepisami takie postępowanie jest kwalifikowane jako naruszenie obowiązków informacyjnych wobec konsumenta i może zakończyć się nałożeniem na operatora wysokiej kary pieniężnej - powiedział Gazecie Piotr Dziubak, rzecznik UKE.
Telekomunikacji Novum zarzuca się ponadto, że jej przedstawiciele nie przekazują nowym klientom pełnego pakietu dokumentów po podpisaniu kontraktu - kopii umowy, cennika i regulaminu.
UKE w 2009 roku nałożył karę na operatora w wysokości 250 tys. zł za podobne uchybienia, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.