TeliaSonera z nową identyfikacją korporacyjną - będzie fioletowy Plus?
TeliaSonera, jeden z faworytów w wyścigu po Polkomtel, może napotkać pewne problemy wizerunkowe w Polsce, jeżeli dojdzie do przejęcia. Firma przedstawiła dziś nową identyfikację korporacyjną, która ma łączyć globalne logo z lokalną marką.
TeliaSonera, jeden z faworytów w wyścigu po Polkomtel, może napotkać pewne problemy wizerunkowe w Polsce, jeżeli dojdzie do przejęcia. Firma przedstawiła dziś nową identyfikację korporacyjną, która ma łączyć globalne logo z lokalną marką.
TeliaSonera, jako swój kolor, wybrała purpurowo-fioletowy. Jeżeli przejęłaby finalnie Polkomtela, to na drodze do wdrożenia nowej identyfikacji mógłby stanąć Play, który używa praktycznie identycznych barw.
Operatorzy kontrolowani przez TeliaSonerę działają w wielu krajach, m.in. w Norwegii (Netcom i NextGenTel), Danii i Szwecji (Telia), Finlandii (Sonera), Estonii (EMT i Elion), Litwie (Omnitel), Kazachstanie (Kcell), Gruzji (Geocell), Nepalu (Ncell), Tadżykistanie (Tcell), Azerbejdżanie (Azercell), Mołdawii (Moldcell) i Uzbekistanie (Ucell).