Wolny Internet w Virgin Mobile to nie awaria. Problemy wynikają z niezbędnej modernizacji sieci

Klienci Virgin Mobile od kilku dni narzekają na niską prędkość Internetu. Wolny transfer danych jest łączony z awarią lub ograniczeniami narzuconymi przez sieć Play, w której działają numery Virgin. Jak udało nam się dowiedzieć od przedstawicieli operatora, problemy wynikają z prowadzonych prac nad modernizacją sieci światłowodowej.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wolny Internet w Virgin Mobile to nie awaria. Problemy wynikają z niezbędnej modernizacji sieci

Z informacji od użytkowników Virgin Mobile, które można znaleźć na naszym forum wynika, że w ostatnich dniach występują bardzo duże problemy z działaniem Internetu mobilnego. Prędkość pobierania w bardzo dużych przedziałach czasu ma problem z przekroczeniem 1 Mb/s. Oliwy do ognia dolewa obsługa profilu operatora na Facebooku, która usuwa wpisy niezadowolonych klientów sugerujących awarię sieci.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z prośbą o wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy biuro prasowe Virgin Mobile. Wynika z nich, że klienci muszą się uzbroić w cierpliwość, bo problemy mogą potrwać jeszcze kilka dni. Wynikają one z modernizacji sieci światłowodowej.

Rozpoczęliśmy prace modernizacyjne naszych łączy światłodowych. W związku z tym mogą pojawić się przejściowe problemy z działaniem internetu. Pracę zakończymy w przyszłym tygodniu.
Ich przeprowadzenie jest niezbędne do prawidłowego działania usług, są planowe i nie wynikają z żadnej awarii.
Prosimy wszystkich naszych klientów o wyrozumiałość.