Google chce abyś zmienił telefon. Kampania ruszyła

Google rozpoczął w weekend wielkoskalową kampanię reklamową, w której przekonuje posiadaczy iPhone'ów do przejścia na model z Androidem.

Piotr Urbaniak (gtxxor)
12
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Google chce abyś zmienił telefon. Kampania ruszyła

Android czy iOS? Rzecz jasna, to temat rzeka. Ale co zrozumiałe, akurat z perspektywy Google'a lepiej, aby byłby to ten pierwszy, co firma podkreśla w nowej kampanii reklamowej pt. „Make a switch”. Chcąc przekonać posiadaczy iPhone'a do zmiany, przygotowano serię spotów reklamowych, które podkreślają nie tylko zalety samego Androida, ale też łatwość przesiadki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Krótkie, kilkunastosekundowe spoty skupiają się na kluczowych, zdaniem spółki z Mountain View, aspektach platformy. Jak przekonuje producent, przeniesienie danych z iPhone'a na nowy sprzęt jest bardzo proste, a szeroka kompatybilność Androida ma sprawić, że zadziała z nim większość akcesoriów zewnętrznych.

Idąc dalej, Google stara się też dowieść, że Android jest systemem bezpiecznym, akcentując usługę ochrony aplikacji Play Protect. Wreszcie, trochę czasu poświęcono komunikacji, a konkretniej emoji. Dedykowanych w opinii producenta wszystkim tym, którzy chcą, aby prowadzone przez nich konwersacje były „ciekawe i żywe”. 

Jak na razie zasadniczych filmików wydano łącznie pięć, z tym że każdy z nich ma wariant zarówno anglo-, jak i hiszpańskojęzyczny. Jako ciekawostkę warto natomiast nadmienić, że w niniejszych materiałach Google promuje nie tylko autorskie urządzenia z serii Pixel, ale też produkty innych marek, a w kadrze kilkukrotnie zobaczyć można m.in. smartfony Samsung Galaxy z linii Fold i Flip.