DAJ CYNK

Bank Millennium cyfryzuje hipoteki. Zewnętrzną polisę ubezpieczeniową przekażesz online

Marian Szutiak

Kredyty

Bank Millennium cyfryzacja hipotek polisa ubezpieczeniowa

Bank Millennium kontynuuje proces cyfryzacji hipotek. W kolejnym etapie udostępniona została możliwość przekazania zewnętrznych polis ubezpieczeniowych w aplikacji mobilnej oraz serwisie transakcyjnym Millenet.

Nowa usługa skierowana jest do osób posiadających kredyt hipoteczny w Banku Millennium, którzy zawarli ubezpieczenie w innej instytucji. Oprócz możliwości załączenia skanu polisy, pozwala ona również na przekazanie potwierdzenia płatności składki, a w przypadku opłacenia jej z konta w Banku Millennium, wskazania płatności bezpośrednio w historii rachunku. W aplikacji mobilnej klient może wybrać obraz dokumentu wprost z galerii w telefonie, a wkrótce będzie miał możliwość zrobienia zdjęcia dokumentu bezpośrednio w aplikacji.

Zobacz: Bank Millennium ma nową wersję aplikacji na Apple Watch
Zobacz: Bank Millennium udostępnia płatności zbliżeniowe BLIK na smartfonach Huawei

Projektując kolejne rozwiązania w zakresie hipotek, patrzymy na cały proces oczami klientów, dla których zaciągnięcie kredytu hipotecznego jest jednym z trudniejszych momentów w życiu. Wszystko powinno przebiegać płynnie i transparentnie, dlatego zapewniamy klientom wsparcie na każdym etapie. Zarówno kiedy starają się o kredyt, ale też później, kiedy mogą wygodnie nim zarządzać w telefonie czy komputerze. Zależy nam, żeby klient nie musiał z każdym dokumentem przychodzić do banku, ale mógł te sprawy załatwić zdalnie. Jednocześnie priorytetem jest dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku, w każdym z kanałów dostępu, dlatego tak duży nacisk kładziemy na omni-kanałowość.

– powiedziała Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium  

Bank stworzył specjalną sekcję w bankowości elektronicznej, w której klienci mogą sprawdzać status warunków dotyczących ubezpieczeń, zarówno swoich, jak i pozostałych kredytobiorców. Sekcja zawiera takie szczegóły jak numer polisy, data ważności polisy oraz status przekazanego dokumentu: wymagany do wysłania, w trakcie weryfikacji, zaakceptowany, odrzucony lub przeterminowany.

Bank przypomni też klientowi o konieczności przesłania dokumentu do określonej daty, o upłynięciu tej daty, poinformuje o akceptacji czy odrzuceniu dokumentu, ze wskazaniem powodu odrzucenia, również jeśli dokument został dostarczony inną drogą, na przykład w oddziale. Informację przekaże za pośrednictwem SMS-a, wiadomości PUSH w aplikacji i na stronie głównej, po zalogowaniu do aplikacji oraz Millenetu.

Możliwość przekazywania do banku polisy ubezpieczeniowej, bez konieczności wizyty w oddziale, to kolejny krok w naszych działaniach, zmierzających do digitalizacji hipoteki. Kredyt hipoteczny zwykle jest z nami przez wiele lat. Zatem digitalizacja dotyczy nie tylko samego  momentu jego zaciągania, ale i późniejszej obsługi. Dążymy do tego, aby ta obsługa była dla klienta jak najłatwiejsza. W planach mamy oczywiście udostępnienie kolejnych opcji online.

– powiedziała Anna Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium

W ramach cyfrowej hipoteki Bank Millennium umożliwia również:

  • podpisanie wniosku o kredyt hipoteczny za pomocą kodu SMS,
  • śledzenie statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej (również dla osób, które nie są klientami banku) i w serwisie internetowym Millenet; dodatkowo osoby, które złożyły wniosek, każdorazowo otrzymają informację, gdy jego status się zmieni,
  • skorzystanie z e-operatu czyli wsparcia klienta w pozyskaniu wyceny nieruchomości.

Po zawarciu umowy o kredyt hipoteczny, w ramach obsługi online w serwisie internetowym Millenet, klienci mają możliwość:

  • zmiany dnia płatności raty,
  • wnioskowania o wakacje kredytowe,
  • zlecenia wcześniejszej spłaty kredytu,
  • skrócenia okresu karencji,
  • pobrania zaświadczenia o odsetkach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/kredyty-hipoteczne/kredyt-hipoteczny.

Zobacz: PayPo wprowadza usługę „Podziel na 3” z ratami 0%
Zobacz: Spłaciłeś pożyczkę wcześniej? Należy Ci się zwrot części prowizji

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Bank Millennium

Źródło tekstu: Bank Millennium