DAJ CYNK

Płatności odroczone PayPo dołączają do PayU

Marian Szutiak

Kredyty

PayPo płatności odroczone PayU

PayU to popularny w Polsce system płatności online, który oferuje między innymi usługę Płacę później. W jej ramach będą teraz dostępne płatności odroczone PayPo.

Usługa płatności PayPo umożliwia kupienie towaru teraz i zapłacenie za niego za 30 dni lub jeszcze później (w ratach). Ta metoda płatności jest już dostępna w systemie PayU w ramach platformy płatności odroczonych “Płacę Później”.

Współpraca z tak znanym systemem płatności, jakim jest PayU, bardzo nas cieszy i zdecydowanie pomaga w realizacji naszych celów rozwoju i docierania do jeszcze większej liczby sklepów internetowych. Ta integracja przyczyni się do tego, że w zasięgu naszych usług znajdzie się ponad połowa polskiego e-commerce. Pod koniec maja tego roku w Polsce zarejestrowanych było 50 tys. sklepów online. Współpraca z PayU, a także nasze wcześniejsze integracje powodują, że płatności odroczone PayPo są już łatwo dostępne dla ponad 25 tys. internetowych sprzedawców. Tak duża skala i dodatkowo różnorodność branż, które reprezentują ci merchanci, pozwolą nam na dalszą popularyzację usług płatności odroczonych w Polsce. Szacujemy, że współpraca z PayU pozwoli nam podwoić liczbę naszych klientów w przeciągu roku,

– powiedział Radosław Nawrocki, prezes i założyciel PayPo

Zobacz: PayPo wprowadza usługę „Podziel na 3” z ratami 0%
Zobacz: PayPo świętuje 5. urodziny, a w Polsce trwa boom na płatności odroczone

PayPo PayU płacę później baner

Polacy lubią nowości w zakresie płatności

Pandemia znacząco wpłynęła na dynamiczny rozwój e-commerce. Polacy kupują w Internecie coraz częściej i więcej, a eksperci prognozują, że rynek e-handlu może w tym roku urosnąć nawet o kolejne 20-25%. Już ponad 80% internautów robi zakupy online, co przekłada się na rosnącą penetrację płatności internetowych i różnych form finansowania zakupów w tym kanale. Polscy konsumenci są jednymi z najbardziej otwartych na nowości na rynku usług płatniczych i chętnie testują nowe rozwiązania, zwłaszcza w zakresie płatności online. Robiąc zakupy w Internecie, coraz częściej kierują się ideą bycia smart, poszukując bezpiecznych i wygodnych rozwiązań. Przekłada się to na dynamiczny rozwój płatności odroczonych w Polsce.

W PayU koncentrujemy się na tym, aby konsumenci mogli zawsze wybrać swoją ulubioną metodę płatności w sklepie i bezpiecznie dokonać zakupu. Poszerzamy więc grono partnerów, z którymi oferujemy odroczone płatności i konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju. Współpracujemy zarówno z bankami, jak i najlepszymi fintechami w kraju, nie mogło więc w tej grupie zabraknąć PayPo.

– powiedział Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU

Już prawie 50% Polaków słyszało o opcji “Kup teraz, zapłać później” i co trzeci już z niej korzystał lub ma to w planach, wynika z badania IMAS.

Jeszcze przed rokiem odroczenie płatności było postrzegane jako nowinka technologiczna. Teraz ta forma płatności ułatwia zakupy setkom tysięcy użytkowników.  Według naszych danych, klienci PayPo swoje zakupy opłacają najczęściej przy użyciu tego rozwiązania oraz BLIK-iem, co pokazuje, że stawiają na wygodę, szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Łącznie w całym 2020 r. sfinalizowaliśmy ponad 3 mln transakcji naszych klientów, gdzie w 2021 roku taką samą liczbę transakcji osiągnęliśmy już w czerwcu. Dodatkowo w lipcu tego roku, liczba naszych klientów przekroczyła pół miliona. Najbardziej aktywny klient PayPo zrealizował z nami ponad 300 transakcji.

– dodał Radosław Nawrocki

Potencjał płatności odroczonych jest bardzo wysoki zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Szacuje się, że skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) dla globalnego rynku BNPL wyniesie 21,2% do 2027 roku.

Zobacz: Twisto: kup teraz, zapłać za 60 dni
Zobacz: BLIK już dostępny w Citi Handlowym

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock, PayPo

Źródło tekstu: PayPo