[Aktualizacja2] T-Mobile i Heyah na kartę: koniec usługi „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
T-Mobile zapowiedział koniec świadczenia usług zapisanych w promocji Bezpłatne Startery T‑Mobile/Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana. Jedna z nich pozwalała za złotówkę przez 30 dni korzystać z nielimitowanych połączeń, SMS-ów, MMS-ów na krajowe numery oraz transmisji danych w Polsce.
![[Aktualizacja2] T-Mobile i Heyah na kartę: koniec usługi „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”](https://telepolis.pl//images/2021/08/t-mobile-heyah-na-karte-masz-zlotowke-koniec-uslugi-sm.jpg)
T-Mobile opublikował ogłoszenia mówiące o zakończeniu 1 października 2021 roku świadczenia usług określonych w regulaminie oferty promocyjnej „Bezpłatne Startery T‑Mobile na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:
- „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł),
- „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 30 dni za 30 zł),
- „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”,
- „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”,
- „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.
oraz w regulaminie promocji „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:



- „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 1 dzień za 1 zł),
- „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł),
- „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”,
- „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”,
- „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.
Zobacz: T-Mobile: Te telefony 5G były najpopularniejsze w 2Q2021
Zobacz: Heyah 01 daje 50 GB internetu za 19,99 zł
Użytkownicy T-Mobile na kartę oraz Heyah na kartę, którzy do 30 września tego roku włącznie aktywują jedną z wymienionych powyżej opcji usługowych w ramach wskazanych promocji lub usługi odnowiły się do tego dnia, będą mogli z nich korzystać do końca cyklu przewidzianego dla danej usługi. Po upływie okresu promocyjnego opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z obowiązującym użytkownika cennikiem posiadanej taryfy.
T-Mobile przypomina jednocześnie, że w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, użytkownik ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.
Na temat nadchodzących zmian, w tym przede wszystkim wyłączeniu usługi „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”, porozmawiacie na naszym Forum, w tym temacie.
Zobacz: Oppo i Huawei w ofercie tygodnia Orange. Zaoszczędzić można do 350 zł
Zobacz: Netia wprowadza hybrydowy Internet 2w1
Aktualizacja:
Zapowiadany przez T-Mobile Polska koniec świadczenia wymienionych powyżej usług wywołał spore niezadowolenie wśród osób, które z nich korzystają. Czują się oni oszukani przez magentowego operatora, który nie zaproponował im niczego w zamian. Osoby niezadowolone grożą wręcz skargami do UOKiK w tej sprawie. Warto w tym przypadku wczytać się w regulaminy T-Mobile, by się dowiedzieć, że:
Operator uprawniony jest do zmiany Umowy, w tym zaprzestania lub ograniczenia świadczenia danej Usługi Telekomunikacyjnej lub jej opcji.
Powyższy cytat pochodzi z Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Przedpłaconych w systemie T-mobile na kartę (par. 12 ust. 3).
Nasi Czytelnicy informują, że T-Mobile jest głuchy na ich pytania i głosy oburzenia w związku z końcem świadczenia wybranych usług w ofertach na kartę, a także usuwa ze swoich mediów społecznościowych komentarze w tej sprawie. W związku z tym wysłaliśmy do biura prasowego T-Mobile Polska prośbę o komentarz, w tym o odpowiedź na następujące pytania:
- Jaki był powód rezygnacji z wyżej wskazanych usług oraz czy T-Mobile planuje coś w zamian?
- Czy T-Mobile Polska zamierza nadal ignorować głosy osób oburzonych zapowiadanymi zmianami i nie odpowiadać na zadawane przez nich pytania?
- Dlaczego T-Mobile Polska usuwa ze swoich mediów społecznościowych komentarze klientów niezadowolonych z planów operatora i zadawane przez nich pytania?
Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, zamieścimy ją w aktualizacji do tej wiadomości.
Aktualizacja2:
Otrzymaliśmy odpowiedzi od T-Mobile Polska na zadane pytania. Publikujemy je poniżej.
- Jaki był powód rezygnacji z wyżej wskazanych usług oraz czy T-Mobile planuje coś w zamian?
Usługi, o których mowa, zostały udostępnione w 2016 roku, a obecnie korzysta z niej zaledwie kilkudziesięciu klientów. Systemy, na których zostały wdrożone te oferty, w porównaniu do tych, na których obecnie świadczymy klientom prepaid większość usług, są już przestarzałe i utrzymywane tylko dla powyższych ofert. Taka sytuacja sprawia, że utrzymywanie tych usług jest nie tylko czasochłonne, ale przede wszystkim utrudnia rozwój innych, bardziej innowacyjnych produktów.
Jeszcze w sierpniu do klientów starych usług trafi szczegółowy komunikat o planowanych od 1 października 2021 zmianach. Będziemy zachęcać tych użytkowników, aby aktywowali inne usługi z naszej aktualnej oferty, stworzone na znacznie bardziej wydajnych i innowacyjnych systemach. Jesteśmy przekonani, że klienci nie tylko docenią płynność i jakość usług bazujących na nowszych technologiach, ale będą również zadowoleni z warunków, jakie są obecnie dostępne np. w taryfie GO! (trwa promocja z darmowymi 100 GB po doładowaniu karty) lub Heyah na kartę (darmowe gigabajty po doładowaniu).
- Czy T-Mobile Polska zamierza nadal ignorować głosy osób oburzonych zapowiadanymi zmianami i nie odpowiadać na zadawane przez nich pytania?
Nasi konsultanci na bieżąco odpowiadają na pytania klientów we wszystkich kanałach kontaktu. Trudno nam odnieść się szczegółowo do powyższego pytania, bo nie wiemy, o jakie zgłoszenie dokładnie chodzi. Dodatkowo, w kontekście zakończenia w październiku świadczenia omawianych usług, jeszcze w sierpniu będziemy kierować do użytkowników specjalną komunikację, która z pewnością rozwieje wszelkie wątpliwości klientów.
- Dlaczego T-Mobile Polska usuwa ze swoich mediów społecznościowych komentarze klientów niezadowolonych z planów operatora i zadawane przez nich pytania?
Nie mamy w zwyczaju usuwać nieprzychylnych czy krytycznych komentarzy w naszych kanałach społecznościowych. Mogą natomiast zdarzyć się sytuacje, w których ukrywamy widoczność komentarzy (wtedy wpis jest widoczny dla tego, kto go napisał i jego znajomych), jednak dotyczy to wyłączenie sytuacji związanych ze złamaniem netykiety, tj. wulgaryzmów, spamu czy znamion reklamy innej sieci. W przypadku zakończenia wybranych usług prepaid został ukryty jeden post ze względu na spam. Każdy inny komentarz i post w tej sprawie otrzymał odpowiedź.
Zachęcamy do przejrzenia np. naszego fanpage’a na Facebooku – można tam sprawdzić, że w komentarzach niejednokrotnie mierzymy się z krytyką naszych użytkowników i odpowiadamy na negatywne opinie. W głos niezadowolonych klientów wysłuchujemy się szczególnie skrupulatnie, bo właśnie takie sygnały pozwalają nam poprawić jakość naszych usług.