Facebook zmienił logo. Zauważyłeś różnicę?
Facebook odświeżył swoją identyfikację wizualną. Zmieniło się między innymi logo serwisu, ale inaczej wyglądają też reakcje, które zostawiamy pod postami.

Facebook w poście na swoim oficjalnym blogu poinformował o odświeżeniu swojej identyfikacji wizualnej. Zmian doczekało się kilka elementów serwisu i aplikacji. Założę się jednak, że większość użytkowników nie zauważy żadnej różnicy.
Nowe logo Facebooka
Nowe logo Facebooka jest niemal identyczne, jak poprzednie. Firma Zuckerberga zrezygnowała z lekkiego gradientu na rzecz jednolitego i zarazem nieco ciemniejszego niebieskiego. Przy porównaniu nowej i starej wersji obok siebie da się też zauważyć minimalne zmiany w literze "f", która jest teraz trochę grubsza.



Chcieliśmy mieć pewność, że odświeżone logo będzie znajome, a jednocześnie dynamiczne, dopracowane i eleganckie w wykonaniu. Te subtelne, ale znaczące zmiany pozwoliły nam osiągnąć równowagę optyczną z poczuciem ruchu do przodu.
- napisał Dave N., dyrektor ds. designu.
Jednak nie jest to jedyna zmiana. Odświeżone zostały też ikony reakcji, które zostawiamy pod postami. Nowe, sprawą zmienionej palety kolorów, mają być bardziej dynamiczne i emocjonalne. Znowu są to zmiany bardzo kosmetyczne, których przeciętny użytkownik zapewne nawet nie zauważy.