Bank Pocztowy ma nową stronę. Skorzystają młodzi i niepełnosprawni
Bank Pocztowy uruchomił nową stronę informacyjną pocztowy.pl. Portal z informacjami o produktach i kanał sprzedażowy zostały przystosowane do potrzeb klientów o zróżnicowanych wymaganiach.

Nowa strona pocztowy.pl przeszła metamorfozę. Ta odsłona portalu powstała zgodnie z najnowszymi trendami, a na pierwszym miejscu postawiono komfort klientów.
Pocztowy mobilny i dostępny dla wszystkich
Przede wszystkim została w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych, dzięki czemu korzystanie z niej na telefonach nie będzie żadnym problemem. To ukłon w stronę młodszych klientów banku, bankujących głównie ze swoich smartfonów. Ponadto strona została uproszczona. Serwis w końcu wygląda nowocześnie, jest przejrzysty i miły dla oka. Komunikacja z bankiem będzie znacznie łatwiejsza.



Nowy pocztowy.pl to także udogodnienia dla osób starszych i mających problemy ze wzrokiem. Korzystający ze strony mogą łatwo powiększyć tekst oraz zwiększyć kontrast elementów widocznych na stronie.
Zobacz: Wakacje kredytowe nie takie super. O tym musisz wiedzieć
Zobacz: W Banku Pocztowym plastik nie jest już potrzebny
Na specjalną uwagę zasługują udogodnienia dla osób niesłyszących i niedosłyszących. Bank Pocztowy umożliwia kontakt online z doradcą, posługującym się językiem migowym. Dzięki temu, gdy trzeba porozmawiać z konsultantem, osoby mające problemy ze słuchem nie będą wykluczone.
Oczywiście strona pocztowy.pl to nie tylko baza wiedzy o bankowości i produktach. To przede wszystkim kanał sprzedażowy. Nowi i obecni klienci banku mogą teraz szybciej zamówić większość produktów i usług, które oferuje Bank Pocztowy. To kolejny krok w transformacji cyfrowej Banku Pocztowego, obok nowych produktów finansowych i wykorzystania chmury w IT. Bank Pocztowy stara się też znaleźć złoty środek między aspektem informacyjnym i wygodną sprzedażą produktów bankowych. Czy zrobił to skutecznie? Daj nam znać w komentarzu, co sądzisz o nowej stronie pocztowy.pl.