Aplikacje Getin Noble Banku zintegrowane z Huawei Mobile Services

Aplikacje bankowe Getin Mobile i Noble Mobile, które od grudnia 2020 roku są dostępne w AppGallery, zostały w pełni zintegrowane z Huawei Mobile Services. 

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Aplikacje Getin Noble Banku zintegrowane z Huawei Mobile Services
Dalsza część tekstu pod wideo

Oznacza to, że użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei z oprogramowaniem HMS mogą pobierać te aplikacje na swoje urządzenia i korzystać z oferowanych przez nie funkcji. Aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile na urządzeniach Huawei z HMS obsługują płatności mobilne Blik, w tym między innymi płatności na telefon i prośby o przelew.

Dzięki pełnej integracji aplikacje są dostępne dla użytkowników najnowszych urządzeń w portfolio Huawei, takich jak najnowsze smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.

Integracja aplikacji Getin Noble Banku z HMS nastąpiła zaledwie trzy miesiące od momentu dołączenia tych aplikacji do AppGallery, co pokazuje, że ten proces przebiegł bardzo sprawnie. Nie spoczywamy na laurach i już w najbliższym czasie zaoferujemy naszym użytkownikom kolejne integracje z HMS, również w sektorze bankowym

 – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska. 

Poza typowymi funkcjami bankowości mobilnej aplikacje Getin Noble Banku oferują np. możliwość połączenia z infolinią jednym kliknięciem z poziomu aplikacji czy Sejf (usługa umożliwiająca dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku). Aplikacje umożliwiają również autoryzację operacji w Bankowości Internetowej, bez konieczności przepisywania kodów SMS.