Zaktualizuj aplikację PKO BP do wersji 3.160. Chodzi o twoje wydatki
PKO BP wprowadził przydatną nowość w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Dzięki niej będzie można łatwo przeanalizować swoje zakupy w sklepach, realizowane za pomocą kart i systemu BLIK.

Klienci, którzy płacą kartami debetowymi PKO oraz BLIKIEM, mogą już zobaczyć w historii transakcji nowe elementy – nazwę sklepu i jego logo. Dzięki temu rozwiązaniu można łatwiej i wygodniej wyszukać odpowiednie transakcje i szybciej przypomnieć sobie, gdzie i za co dokonywane były płatności i jak używana była karta w danym miejscu.
Sprawdzisz położenie sklepu na mapie
W aplikacji mobilnej IKO („Historia”) i serwisie internetowym iPKO („Operacje na koncie”) klienci PKO BP znajdą teraz nowe, bardziej szczegółowe informacje o swoich płatnościach kartą debetową oraz BLIKIEM. Nowe udogodnienie zostało wprowadzone wraz z firmą Visa.



Opis transakcji został wzbogacony o takie dane jak: logotyp sklepu czy punktu usługowego i jego nazwę marketingową. Na początek nowość dotyczy wybranych sprzedawców, ale PKO obiecuje, że ich lista będzie stopniowo rozszerzana. Rozbudowane opisy transakcji są dostępne w serwisie iPKO i są też stopniowo udostępniane w najnowszej wersji (3.160) aplikacji IKO.
Na tym nie koniec. PKO BP zapowiada, że w przyszłości klient będzie mógł sprawdzić położenie sklepu na mapie – bank jako pierwszy na polskim rynku pracuje nad udostępnieniem takiej funkcji. Opis transakcji będzie też wzbogacony kolejnymi elementami: adresem strony internetowej sklepu i branżą (kategorią zakupową).
Jak przekonuje PKO BP, dzięki tym nowym szczegółom klient łatwiej wyszuka odpowiednie transakcje w historii operacji na koncie i szybciej przypomni sobie, gdzie i za co płacił. Bank zapewnia, że nie korzysta i nie będzie korzystał przy tym z lokalizacji klienta, informacje są pozyskiwane z terminala płatniczego i są chronione zgodnie z prawem bankowym i przepisami RODO.