PKO BP z cennym ułatwieniem. Chodzi o przelewy
PKO Bank Polski wprowadził ułatwienie w jednej ze swoich aplikacji i zapowiada kolejne. Chodzi o apkę iPKO biznes, skierowaną do klientów prowadzących rachunki firmowe.

Od teraz w aplikacji mobilnej iPKO biznes klienci mogą zlecić przelew krajowy oraz na rachunek własny bez dodatkowych uprawnień.
Zlecać przelewy w aplikacji mobilnej mogą użytkownicy, którzy mają uprawnienia, aby wykonać takie operacje w serwisie internetowym iPKO biznes. Wcześniej nie było to możliwe, bo niezbędne były osobne uprawnienia.



Aby skorzystać z nowej funkcji, trzeba zaktualizować aplikację mobilną iPKO biznes na swoim telefonie do najnowszej wersji.
Klienci mogą zlecić w aplikacji iPKO biznes dwa rodzaje przelewów: krajowy oraz na rachunek własny. Żeby skorzystać z tej funkcji, użytkownik musi mieć uprawnienia do tworzenia i podpisywania transakcji – wspólne dla aplikacji i serwisu internetowego iPKO biznes.
Maksymalna kwota pojedynczego przelewu zewnętrznego realizowanego przez aplikację wynosi 100 tys. zł. Bank przypomina, że przelewy w aplikacji zmniejszają dzienny limit przelewów dla całej firmy, który został ustawiony w serwisie internetowym iPKO biznes.
Realizowany w aplikacji iPKO biznes przelew będzie autoryzowany od razu i nie można go zapisać do późniejszej autoryzacji.
To nie koniec usprawnień dla klientów firmowych. W najbliższych miesiącach funkcja zlecania przelewów z aplikacji mobilnej iPKO biznes zostanie rozszerzona o:
- możliwość realizacji przelewu krajowego jako Express Elixir,
- możliwość wyboru kontrahenta zdefiniowanego (z listy),
- wprowadzenie dedykowanych limitów transakcyjnych (dziennych/tygodniowych/miesięcznych) dla przelewów zlecanych w aplikacji.
Pojęcie „najbliższych miesięcy” jest dość szerokie, bank nie podał jednak dokładnych terminów wprowadzenia nowych udogodnień.